در حال بروز رسانی و تکمیل بخش های مختلف سایت هستیم…

مشاوره

روان خودرو در خصوص محصولات و با توجه به درخواستتان، توسط گروهی از متخصصان و کادر فنی توانا و مجرب به شما در تهیه و خرید محصولات، مشاوره میدهند.

طراحی و تولید

این شرکت، تولید محصولات با کیفیت برتر که از لحاظ کارایی و قیمت قابل رقابت با محصولات مشابه داخلی و خارجی را دارند، سرلوحه کار خود قرار داده است.

خدمات

همه سعی ما رضایت شما مشتری گرامیست .    ما با توجه به ارائه محصولات تولیدی در این شرکت، به تامین قطعات و خدمات پس از آن نیز فکر میکنیم.

صادرات

روان خودرو با توجه به کیفیت محصولات تولیدی، علاوه بر فروش و عرضه محصولات خود در بازارهای داخل کشور، تولیدات خود را به بازارهای جهانی نیز ارائه داده است.
_

درباره ما

از روان خودرو میاندوآب بیشتر بدانید!

شرکت روان خودرو میاندوآب در سال 1386 و در جنوب­ شرقی استان آذربایجان غربی و در شهرستان میاندوآب با هدف ایجاد سازمان ایرانی و با نام و نشانی معتبر در منطقه و تلاش برای آبادانی و توسعه ایران عزیزمان، به ثبت رسیده است.

این شرکت در طول فعالیت خود با گردآوری جمعی از متخصصان و کادر فنی توانا و مجرب، پتانسیل بالایی برای اجرای پروژه­ های بزرگ در خود بوجود آورده است. این پتانسیل بالای فنی به همراه ریسک­ پذیری و علاقمندی بنیانگذاران روان خودرو به بومی سازی تکنولوژی­ های مربوط به حوزه­ های کاری خود باعث شده همواره برای ورود به بازارهای جدید و ارائه خدمات گسترده­ تر به کارفرمایان خود پیش ­قدم باشد.

واحد­های تولیدی روان خودرو :_ واحد روان سو، تولید انواع اتصالات صنعتی و کشاورزی
این شرکت ضمن اعتقاد قلبی به تأمین کیفیت محصولات مورد نظر مشتریان و رعایت الزامات قانونی، در جهت رسیدن به اهداف خود، تولید محصولات با کیفیت برتر که از لحاظ کارایی و قیمت قابلیت رقابت با محصولات مشابه داخلی و خارجی را دارند، سرلوحه کار خود قرار داده است.
_

گالری

تصاویری از محیط کارخانه روان خودرو میاندوآب

ایمیل:

info@zarinpump.com

شماره تماس:

45358970 (044)
45355358 (044)

آدرس:

آذربایجان غربی – میاندوآب، شهرک صنعتی، خیابان صنعت 5
شرکت روان خودرو میاندوآب